人気ブログランキング | 話題のタグを見る

How deep is your love

元はBee Geesの歌。



元デスチャのケリー・ローランドが出した曲で、マイケル・ブーブレとデュエット。
ケリー・ローランドは特に・・・だけど、マイケルの抑えたボーカルが重なり合って、夏の雨の日にやさしい。

How deep is your love_f0084527_22122622.gif





ドラマも映画も見たことが無くて歌も聴いたことがないのに、やっぱりふとパク・ヨンハさんのことをふと考える。
日本がサッカーで負けて、あ~あ、残念、だった朝、ニュースを知って本当に驚いた。
R.I.P.

How deep is your love_f0084527_22284869.jpg







I know your eyes in the morning sun
I feel you touch me in the pouring rain  
And the moment that you wander far from me 
I wanna feel you in my arms again     

And you come to me on a summer breeze 
Keep me warm in your love and then softly leave 

And it’s me you need to show         
How deep is your love? (how deep is your love?)    
I really need to learn                
‘Cause we’re living in a world of fools   
Breaking us down                  
When they all should let us be        
We belong to you and me            

I believe in you                    
You know the door to my very soul     
You’re the light in my deepest darkest hour 
You’re my saviour when I fall         
And you may not think               
I care for you                      
When you know down inside
That I really do
And it’s me you need to show         

How deep is your love? (how deep is your love?) 
I really need to learn
‘Cause we’re living in a world of fools
Breaking us down
When they all should let us be
We belong to you and me

How deep is your love? (how deep is your love?)
I really need to learn
‘Cause we’re living in a world of fools
Breaking us down
When they all should let us be
We belong to you and me

How deep is your love? (how deep is your love?)


朝の日差し中  君が見つめてるのがわかる
降りしきる雨の中 君がそっと触れるのを感じる
そして 君が僕から遠くはぐれて彷徨っているその時
君を もう一度腕の中に感じたくなるんだ
そして 君は夏のそよ風に乗って僕のところにやって来て
僕を愛で暖かく包んだまま そっと去っていく

だから この僕に 教えてくれないか 
君の愛がどれだけ深いのか
どうしても知りたいんだ 
だって 僕らを壊してしまう愚か者の世界に住んでいるんだからね
彼らが僕たちを放っておいてくれたら 
僕たちはお互いのものだ

君のことを信じてる
君は 僕の心の奥へ通じる扉を知ってる
君は 僕がとても深くて暗い闇の中にいる時の光なんだ
僕が倒れた時 助けてくれるのは君なんだ
本当に君を好きなんだっていう僕の心の奥底を君が知った時
君にはそう思えないかも知れない

だから この僕に 教えてくれないか
君の愛がどれだけ深いのか




by ssSunny | 2010-07-03 23:02 | 日記